Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Harry Potter i Książę Półkrwi - najsmutniejszy wątek...

All About Potter

:: ::

Harry Potter i Książę Półkrwi - najsmutniejszy wątek...

"Snape popatrzyl na Dumbelore'a, a na jego podłuznej twarzy odmalowała się odraza i nienawiść.
-Severusie... błagam...
Snape uniósł różdżkę i wycelował nią w Dumbelore'a.
-AVADA KEDAVRA
Z końca jego różdżki wystrzelił strumień zielonego światła i ugodził Dumbledore'a prosto w piersi. Krzyk przerażnia nie wydarł się z gardła Herry'ego. Niemy i nieruchomy musiał patrzeć, jak moc zaklęcia wyrzuciła Dumbedore'a w powietrze, gdzie przez ułamek sekundy zawisł pod jaśniejącą czaszką, a potem powoli, jak wielka szmaciana lalka, opadł, przewalił sie przez blankę i zniknął muz oczu."


To był moim zdaniem najsmutniejszy wątek. Boziu... Płakałam jak bóbr !!! ksiazke musiałam całą noc suszyć :)

Moje zakończenie 7 części powinno być takie:
Jak Harry zginie to zakonczenia powinno byc takie (będzie to ofkors zapisane w historii Hogwartu): W imię dobra na tej ziemi zginął chłopiec, który pokonał najstraszniejszego czarnoksięznika w naszym świecie Voldemorta. A na imię mu było Harry Potter...

Zakładajac oczywiście, że Harry zginie w potyczce z Voldziem. Ale tak raczej nie bedzie.... Jak juz to Harry zabije Riddle'e, a Riddle Harry'ego. Dobra bo was zanudzę :D Podaję adres mojego bloga na TENBICIE o Avril Lavigne, Eminemie i częściowo o 50 cencie. WBIJAĆ SIĘ ---> na mój blog !!

To ja lecę :D Bo jeszcze muszę coś zrobic. PaPaPapa :*
Olive Coudwell 9/02/2006 13:48:26 [Powrót] Poproszę o komentarz

|| ZuZa ||
Fajna notka. W sumie książki nie przeczytałam ale mam zamiar ;P no w końcu zaciekawił mnie ten kawałek :P no dobra to pozdro ;D
|| brak www || data: 9/02/2006 13:54:22
host-217-172-240-139.gdynia.mm.pl || IP: 217.172.240.139